Service en garantie
Rodenstock merkglazen
Rodenstock Card
Met uw persoonlijke Rodenstock Card kunt u in alle opzichten vertrouwen op een kwaliteitsproduct. Samen met Rodenstock zullen wij u met alle zaken snel en probleemloos terzijde staan. Wij verzoeken u om de Rodenstock Card goed te bewaren, want met deze Card kunt u aanspraak maken op de uitgebreide Service & Garantieregelingen van Rodenstock.
De Rodenstock All-in Plan
Service omvat:
- Alle Rodenstock merkglazen.
- Alle Rodenstock monturenmerken in combinatie met Rodenstock merkglazen
(kijk voor een actueel overzicht op www.rodenstock.be). - Alle gevallen van breuk/schade. Eigen risico is 20% van de adviesverkoopprijs van de complete bril.
- Alle gevallen van diefstal/verlies. Eigen risico is 40% van de adviesverkoopprijs van de complete bril.
De Rodenstock fabrieksgaranties blijven van toepassing.
De Rodenstock All-in Plan
Voorwaarden
- Looptijd: maximaal 3 jaar vanaf aankoopdatum.
- Maximaal 2 vervangingen en/of herstellingen van uw All-in Plan bril/glazen.
- Alle vervangingen en/of herstellingen worden uitgevoerd met het identieke montuur* en type glazen met identieke sterkte.
- Het All-in Plan geldt niet voor gevolgschade, ongeacht de aard (bijv. lichamelijke schade door glasbreuk e.d.).
- Deze service kan uitsluitend bij een nieuwe aankoop worden afgesloten, d.w.z. het All-in Plan en koopcontract moeten gelijktijdig worden afgesloten.
*Indien het originele montuur niet meer leverbaar is, wordt er in overleg een alternatief uit het Rodenstock merkenportfolio aangeboden.
Gewenningsgarantie
- 6 maanden gewenningsgarantie op uw nieuwe Rodenstock multifocaalglazen, enkelvoudige glazen en/of Ergo beeldschermglazen.
- Kunt u in deze periode niet wennen aan uw nieuwe glazen, dan vervangen wij deze op vertoon van de Rodenstock Card.
- U ontvangt een ander, geschikt paar glazen van Rodenstock met dezelfde correctiewaarden.
- Er kan geen aanspraak gemaakt worden op een compensatie van het prijsverschil.
- Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.
Kwaliteitsgarantie
- De Rodenstock merkglazen zijn gemaakt volgens uw persoonlijke meetgegegevens.
- Mochten uw glazen ondanks alles toch een manco vertonen, kom dan bij ons langs met uw Rodenstock Card en uw bril.
- Bij een gegronde* klacht binnen 24 maanden na aankoop
(uitsluitend ter beoordeling aan onze medewerkers en Rodenstock), ontvangt u hetzelfde type brillenglas met dezelfde correctiewaarde ter vervanging. - 36 maanden garantie op de Solitaire® Protect 2 ontspiegelingen.
- 24 maanden garantie op de Solitaire® Eco 2 coating.
* Onzorgvuldig gebruik en normale slijtage van de bril (ter beoordeling aan Rodenstock) worden uitgesloten van garantie en service.
Wat te doen bij een schadegeval/verlies/diefstal?
Breuk/schade:
U brengt uw beschadigde bril en de Rodenstock Card naar ons. Wij handelen dit verder voor u af.
Diefstal/verlies:
U meldt het verlies of de diefstal bij ons. Aan de hand van de Rodenstock Card handelen wij het verder af.