Service en garantie

Rodenstock merkglazen

Rodenstock Card

Met uw persoonlijke Rodenstock Card kunt u in alle opzichten vertrouwen op een kwaliteitsproduct. Samen met Rodenstock zullen wij u met alle zaken snel en probleemloos terzijde staan. Wij verzoeken u om de Rodenstock Card goed te bewaren, want met deze Card kunt u aanspraak maken op de uitgebreide Service & Garantieregelingen van Rodenstock.

De Rodenstock All-in Plan

Service omvat:

  • Alle Rodenstock merkglazen.
  • Alle Rodenstock monturenmerken in combinatie met Rodenstock merkglazen
    (kijk voor een actueel overzicht op www.rodenstock.be).
  • Alle gevallen van breuk/schade. Eigen risico is 20% van de adviesverkoopprijs van de complete bril.
  • Alle gevallen van diefstal/verlies. Eigen risico is 40% van de adviesverkoopprijs van de complete bril.

De Rodenstock fabrieksgaranties blijven van toepassing.

De Rodenstock All-in Plan

Voorwaarden

  • Looptijd: maximaal 3 jaar vanaf aankoopdatum.
  • Maximaal 2 vervangingen en/of herstellingen van uw All-in Plan bril/glazen.
  • Alle vervangingen en/of herstellingen worden uitgevoerd met het identieke montuur* en type glazen met identieke sterkte.
  • Het All-in Plan geldt niet voor gevolgschade, ongeacht de aard (bijv. lichamelijke schade door glasbreuk e.d.).
  • Deze service kan uitsluitend bij een nieuwe aankoop worden afgesloten, d.w.z. het All-in Plan en koopcontract moeten gelijktijdig worden afgesloten.

*Indien het originele montuur niet meer leverbaar is, wordt er in overleg een alternatief uit het Rodenstock merkenportfolio aangeboden.

Gewenningsgarantie

  • 6 maanden gewenningsgarantie op uw nieuwe Rodenstock multifocaalglazen, enkelvoudige glazen en/of Ergo beeldschermglazen.
  • Kunt u in deze periode niet wennen aan uw nieuwe glazen, dan vervangen wij deze op vertoon van de Rodenstock Card.
  • U ontvangt een ander, geschikt paar glazen van Rodenstock met dezelfde correctiewaarden.
  • Er kan geen aanspraak gemaakt worden op een compensatie van het prijsverschil.
  • Voor meer informatie kunt u contact opnemen met een van onze medewerkers.

Kwaliteitsgarantie

  • De Rodenstock merkglazen zijn gemaakt volgens uw persoonlijke meetgegegevens.
  • Mochten uw glazen ondanks alles toch een manco vertonen,  kom dan bij ons langs met uw Rodenstock Card en uw bril.
  • Bij een gegronde* klacht binnen 24 maanden na aankoop
    (uitsluitend ter beoordeling aan onze medewerkers en  Rodenstock), ontvangt u hetzelfde type brillenglas met  dezelfde correctiewaarde ter vervanging.
  • 36 maanden garantie op de Solitaire®  Protect 2 ontspiegelingen.
  • 24 maanden garantie op de Solitaire® Eco 2 coating.

* Onzorgvuldig gebruik en normale slijtage van de bril (ter beoordeling aan Rodenstock) worden uitgesloten van garantie en service.

Wat te doen bij een schadegeval/verlies/diefstal?

Breuk/schade:
U brengt uw beschadigde bril en de Rodenstock Card naar ons. Wij handelen dit verder voor u af.

Diefstal/verlies:
U meldt het verlies of de diefstal bij ons. Aan de hand van de Rodenstock Card handelen wij het verder af.

Laat je inspireren

Volg @io.independentopticians voor jouw dagelijkse inspiratie